Susanna diktatur

så sitter nu och gör gympa.

Susanna den bleka apan har lagt över allt ansvar till mig, jag måste göra styrka och stretch. Men hon får bestämma musiken. Hur logiskt är det? Rätt svar, inte logiskt alls utan en Susanna diktatur.
Mormor är här och har lagat rulltårta, hon är förvånad över att den tog slut så snabbt. Då kan man undra vad hon förväntar sig ska hända med en rulltårta som är i ett hus fullt av tre sockerberoende ungar, dock gillar jag inte rulltårta men vad ska en stackars Fanny göra om det är det enda som innehåller socker?
Nu ska jag starta en revulotion mot Susannadiktaturen och den ska bli ihågkommen som "FF revulotionen" slagorden är " Låt inte en Susanna bestämma"



Jag skulle skriva något sött om Filippa, Filippa är söt;)

Kommentarer
Postat av: Filippa

tack min lilla sockerbit

2008-12-04 @ 17:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0