dandansdan´s

Jag och vera gör någon fransk rätt som går åt helvette, vi ska sedan redovisa den på hemkunskapen. Misstänker starkt  att det är det enda vi kommer äta denna vecka, för vi måste öva ganska mycket....

Idag var det vals på gympan, jag var då, som alltid, helt grym och klev bara på nisses fot en gång.
Efter att ha dansat med en människa(nämner inga namn) så var det en pöl av svett i handen. Jag har varit med om fräshare upplevelser :)
Gympa salen blev ett dansgolv och jag tror aldrig att Micke blivit så rörd som när han såg alla elever sväva, rättare sagt hoppa, stampa och trilla,över dansgolvet.

Så tog nyss ut dessa bakverk som jag inte vet vad de heter, och de ser inte bra ut. Två av dem dränktes i vatten och den tredje är bränd. Ska nog ta kort och visa för susanne i morn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0