om blickar kunde döda

Nu sitter jag här och skriver lite, min mat står uppe på bordet och är äckligt.

Planerar att berätta om rasterna i skolan, då hela C klassen sitter vid sofforna uppe vid uppis och begår mordförsök eller dråp. Det börjar lugnt, man får plats i soffan och behöver inte skrika för att kunna säga något, sen kommer cirka fem person inspringande med mordiska blickar och slänger sig på alla, och då får man känslan att det är dax att flytta på sig.
Sen går man till svenskan***, där man alrdig vet om det är en glad eller arg lärare som väntar, hon nästan värre humörsvängningar en  min klass.


***Med svenskan så menar jag en lektion då man sitter ock skriver samma ord om och om igen i boken(för att det ska se ut som att man skriver) eller då man sitter och prata sedan när läraren kommer arbetar man, ifall blickar kunde döda skulle vi ha tre dödsfall om dagen.


good

Kommentarer
Postat av: Kim

meh, jag kan maila över lite snö :)

2008-11-18 @ 23:01:42
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: filippa

3 döds fall!? det skulle vara massmord på hela klassen efter en halvtimme!!

2008-11-19 @ 18:06:42
Postat av: Dilek Isabelle

hehe önska att de kunde ;P

2008-11-20 @ 17:28:22
URL: http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0