Diktator hem

Kom nyss hem från stan, där jag gått omkring tills mina fötter har blivit stora röda  platta saker. Dom är jätte fina, fast jag vet tyvär inte var någonstans jag kan köpa skor till dom.
Filippa och Vera följde med in till stan och handlade lite. Plånboken följde med ( Mamma alias teletubbie diktator)

Så det blev två kjolar, en klänning och lite honung.
Frågan är hur jag ska kunna smeta på honung på mackan utan att mamma märker. Får väll ta nattpromenader och gömma den på mitt rum. För smörgåsar med något sött på är strängt förbjudet i detta diktator hem ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, va jobbigt att du hade röda naglar. Den där texten kommer från en bok om skönhet som är från 30-talet. Så det är inte jag som tycker så, tycker bara den boken är så enormt rolig. :)



Va glad jag blir att du gillar bilden! :D

2008-10-18 @ 23:02:30
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0