film om vuxna

Sov till klockan två, grymt skönt.

Tänkte nyss öppna en bok som de stod  "allmänna idrotsklubben 100 år" på, antar att de var morfar eller Hasse som har fått den.
Tyvär var den dammig och jag vet inte vad så jag lade den i AIK:s gamla trunk där matchtröjorna låg XD  vi har städat den.
Nyss kollade jag på "andra sidan häcken" och det måste ha varit en riktig dum vuxen med nalle puh hjärna som kom på den filmen. Jag menar vem kommer på en sådan handling?
Ja, låt oss göra en film som handlar om översmarta djur som inte borde dricka coffein.
Jag skulle ju istället kunna göra en film om ett par efterblivna vuxna som gör barnfilmer och budskapet ska vara " Låt inte vuxna göra barnfilmer, lämna det åt barnen"

nu ere cafe med Jonna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0