Fn krigar med två länder

soooova


Låt oss frysa in alla bröd så att the brödmonster inte äter upp dom (Svante och Petter)
Sen frågar människor varför jag (FN) bråkar så mycket med mina brorsor.
Skulle ni med behöva slåss för ert dagliga intag av mat så skulle ni också ha en liten dispyt med era bröder som skulle handla om "De glömer att jag existerar och äter upp allt i huset". Jag tror jag ska börja gömma maten på mitt rum så kan vi hoppas på att jag slipper svälta mig till döds inom närmsta veckan
.

Some people hide from who they really are.
Others eventually accept who they are.
But sometimes it's the tough moments that help you realize who you've finally become.


Kommentarer
Postat av: ( Filippa )

länge sen man hörde av din lilla blogg, vad hände? :p

2008-11-06 @ 17:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0