nyss dd (dödande dans)

skola skola skola

Så, kom nyss hem, från dansen. Jobbigaste någonsin, typ darrar. Dock kan det med vara för att jag har tagit någon medecin som jag egentligen inte tål.
Sitter och håller på med NO, jag och Linn jobbar på en uppsatts som ska lämnas in denna vecka. Tillsammans med massa andra uppgifter som också ska vara inlämnade. Har skolan hört talas om att
SPRIDA UT SKOLARBETET PÅ OLIKA VECKOR?!
Nehe, inte det? Då kan jag berätta hur man gör, ni kommer överens om att inte lägga era inlämningar veckan innan loven, så inte så svårt va?



Nu ere tebax till NO:n ..... om någon har någon analys ang vattnets utveckling, säg till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0