offra inte badet för dansen

Tygla er hingstar! klara kommer i mjukisar och läderstövlar, hon är inte att leka med

Så... Jag låg i mitt lilla badkar och tog en liten paus från läxorna då jag kom på att "oj jag har dans om en halvtimme.
Upp ur badet, ner för trappan på med byxor och jacka och ut genom dörren.
Tillbaka till rummet, på med tröja sen bar det iväg.
Kom till dansen, världens styrke träning. ÅH vad kul att jag offrade badet för detta, var en tanke som INTE åkte genom mitt huvud.
Kommer sen hem igen och då frågar mamma
- Vet du hur man luftar element?
- äh NEJ
- Men varför inte det då?!!
- Vet du själv hur man gör?
-eh... öh.. neeehe, kanske inte
 

Nu ska jag sova och ta skolfotto, IGEN i morn. Vem vill stjäla ett skolfotto?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0