Personligt samtal mellan mig och datan

Jag är övermatad med lax


Varför måste min data alltid vara så jobbig? Jag skulle vilja säga "vi måste prata" till den och ha ett privat samtal som skulle handla om att den måste sluta vara jobbig och att den borde skriva in lösenordet utsikten av sig själv. Tyvär är inte det möjligt för den kan inte trycka ner tagenterna.
Kollar just nu på Christine och ni som brukar kolla förstår att det var kul när Barb sa att hon var tvungen att kanske lämna U.S.A att Christine då skriker "dom kan inte göra så här mot mig". Fyra sekunder till att hon fick det att handla om henne;)
För er som inte kollar på Christine S Y N D!!!! Ni missar något
Ser på tv, någon film om "äkta kärlek" haha dom skiljer sog ändå om 5 år, ledsen jag är en obotlig oromantisk människa XD

Läxor att göra... Meeen orkar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0