oh mu god

swedich

Idag på hemkunskapen gick det bra, dock tyckte in Susan att vi hade bra samarbete. Nej, vem tycker egentligen det? ;) Efter som att någon människa jag jobbar med inte har någon aning om hur man talat i NORMAL SAMTALSTON!
Kan berätta man behöver INTE skrika HELA tiden.
Fast det blev gott, iallafall potatisen. Jag blev så mättt att jag tor jag är på väg att spy.. Fortfarande.
Efter misslyckad dans så har jag för ont i magen pga mätthet. Tog en chai efter vilket jag inser var väldigt dumt efter som att jag hellst vill sova men måste skriva klart svenska som tydligen var till i morn.
detta blev bara flum, vilket min dans också var. Rent åt helvette och hon tror säkert att jag och klara är mentalt efterblivna, eftersom att vi bara låg på golvet efter träningen och skrek nej.

idag såg jag minsan harald och emil på min dans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0