vinn bok

sho suckers :*

Så.. missar cooper i morgon.. guud så tråkigt.
Har verkligen jätte lust att springa tre kilometer på tid. Gud ja.
Skriver svenska nu. Ska svara på frågan "meningen med livet"
Hut kan svenska läraren förvänta sig att jag ska kunna svara på den frågan om inte ens sokrates, aristotles eller platon kunde svara på den?
Men ack, vad skola en ypperligt duktig tjej i nian göra?  Jo lämna skolan och bli stadsminister. Dock tror jag inte att de skulle acceptera mig, jag hoppade ju av skolan för att ta på mig de jobbet. Och jag får känsla av att Alfons åberg (f.r) föredrar en efterträdare som har gått ur nian.


Good luck

Kommentarer
Postat av: Madde

svar: tack!! :D haha jasså, varför det? ;D

2008-10-20 @ 18:37:27
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0