wiiiii

Slängde nyss ut lite tuggumi (nicorett) till min rökbenägna mamma


Förlåt för att jag inte har skrivit på länge, jag förstår att era liv har varit tomt och inehållslöst utan min blogg ;)
Denna morgon har varit kaotisk för jag gick upp en halvtimme för tidigt.
Detta kommer sätta djupa spår i mitt liv och jag kommer att få en jobbig barndom.
GOD FRUKOST existerar idag i detta hus, vilket är väldigt ovanligt, jag skulle gissa att det är något skumt på gång....
God frukost får alltid konsekvenser och nu för tiden visar det sig på luncherna och middagarna, Madre har börjat gå på GI metoden, så pasta och potatis har blivit bannlysta i detta hus:'(
 Låt oss ha en tyst minut.


Nu ska jag göra i ordning håret och försöka att inte komma försent

Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar. Ja visst är de =)

2008-10-06 @ 15:38:15
URL: http://orneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0