käkar

Igår sa min Madre, de är okej sov över där men kom hem först.
Sen ringer hon och är sur och ba kom hem nu, du får inte sova där
Tredje gången så säger hon okej du får sova där om du är hemma och visar upp dig inom en kvart
Sen när jag kommer hem så får jag inte sova där

Inga komentarer om hur jobbig, skum och iriterande hon var.
Igår det vara kul, om man bortser från min Madre, och nej man får INTE röka på Donken gör inte samma tabbe som en som var med gjorde XD 

Läste i tidningen att din ''partner''ser ut eller påminner om din pappa/mamma.
Näsan och käken är väldigt lika, jag som blir tjej blir då kär i killar som har liknande bett och näsa som min Padre, jag tycker det låter liiiite .... konstigt och till viss del och äckligt. Vem vill vara gift eller tillsammans med en som påminner om ens pappa?
Sen personligheten, den har också liknande drag, påminner om varandra


Nu sitter jag här och väntar på att dagen ska börja och på att jonna ska höra av sig :)XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0