mig vs dom

Väcktes av mamma, som ringde och sa "jag kommer och hämtar dig om fem minuter"
Då fick jag panik och sprang iväg


Var med kusinerna och gick i hagaparken, ganska mysigt. trevliga och goa kusiner. Alla hade på sig fina kläder förutom jag, för stor jacka, mukis byxor och svart för stor mössa. snobbar vs ghetto barn.
När vi kom in till brunchen blev det ännu värre och jag kände mig som en kolonilott bland massa villor, dock är ju då kolonilotterna snygga ;) haha
Vi pratade om att skaffa hund och jämförde alla med hundar. Svante är en liten vit terrier som skäller på alla men ingen bryr sig och jag var tydligen en cocker  spaniel.... inga komentarer

Kom nyss hem från dansen där jag har skuttat omkring med två vänsterföttar .. woho

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Ja alla gör verkligen det =)

2008-09-29 @ 20:53:55
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: klara ca fem meter åt höger

fanny, hela din bloggilibloggish är totaly tokig och allmänt fel, det gillar jag!

2008-09-29 @ 21:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0