Så ny blogg, roligare bättre fantastiskare ;)dumma vetenskapsmän och två sångfåglar

Vill ni någon gång förbanna en människa (lägga en förbannelse över den) så önska att den får öroninflammation, för de gör grymt ont


Sitter framför datan med alla hemmakurer som jag gjort, och som faktiskt fungerar, läste i tidningen att glukos gjorde en tjock, men smart era små vetenskapsmän, allt som är onyttigt inehåller glukos.
Tror inte någon hade någon aaaaning om att läsk var onyttigt, oj oj oj  de måste komma som världens chok.

I lördags var jag och Maria på ledar utbildning också sjöng vi bäbä vita lamm med basröster (vi är grymma) sen , efter en stund upptäcker vi att Amanda står utanför och lyssnar, det roliga e att hon inte säger något utan fortsätter tvätta händerna som att inget har hänt.
Jag skulle få panik om jag hört oss två och typ ringt polisen och sagt att de var två psykiskt sjuka människor och   att alla måste utrymma byggnaden, men inte sa Amanda det, hon bara fortsatte tvätta händerna.

I morn har jag so prov och jag har bara gjort en punkt av fem, så jag e grymt körd så nu måste jag plugga lite om Kina.
Ifall någon vet hur man raderar ett land från världen kontakta mig så vi kan bli av med kina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0