Så sjuk dock roligt

Idag har totaly spies, james bond och en norsk komedi på kill bill gällt för min del


Vaknar vid tio, gör väääääärldens frukost till mig själv, går upp till tv rummet och har suttit där den dess. Är man sjuk så är man.
Pluggat lite SO och blir mer och mer nervös för att inte klara det, men vi får hoppas att min talang att bara prata massa skit (som sedan visar sig inte vara skit) fungerar.
På grund av alla filmer jag sett på idag så kommer jag säker bli paranoid och tro att det kommer hoppa fram ett monster som förorenar världen(rätt där, det var på totaly spies) så måste jag nu gå och städa mitt rum XD


Denna dag har varit en frukt dag och nu när det blir kväll säger vi "bye bye frukt och hej godis och fett " :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0