turban och städerskor

Idag blev jag väckt av att vår städerska skrek "oh, im sorry. I dint know you were sleeping"
Så en sömnig Fanny mumlar med en konstig röst "its okey, im vaken" med min ''Jag har nyss vaknat'' engelska
 

idag var jag med Jonna :D
Var och fikade inne i stan sen gick i några affärer, hon hittade en über snygg turban som en prins i saudiaraben har.
Din framtid är att gifta dig med honom och sedan ha på turbanen :)
Vi fick hem några gäster och vi gick och köpte pizza 45 jävla minuter tog det att få sju pizzer. Billy t.ex. fick sin jävla kebab efter tio minuter, världen är då orättvis

Nu planerar jag hur jag ska kunna ta över tv:en, tyvärr måste det ske med våld




Kommentarer
Postat av: Ellen

Asså guud vad jag saknar dej!! <3

2008-09-27 @ 09:17:46
URL: http://noragymnasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0