Utkast: kakor till ...

kakor till frukost

Så vid klockan tre ska Fanny orientera sig till ett hus som jag inte har någon aning om var det ligger, för att hämta en muterad dvärg som heter Petter och på något konstigt sätt är släkt med mig. Om det verkligen stämmer vet jag inte......
Sitter och kollar på so you think you can dance och förundras över att man kan viska och helt plötsligt bara skrika så högt så man får ont i öronen och undrar ifall personen i fråga verkligen mår bra, vad är poängen medatt göra människor döva?
Nu ska jag bada och bli en deprimerad fisk igen, fisk för att jag badar och deppig för att jag ska hämta
denna så kallade familjemedlem


ur den bästa sommaren

jaha, vad ska du bli när du blir stor då?
Jag ska bli hora
Hora? Men vad är det du säger?
Ja, då kramas man ju och får betalt

hmm.. Nej..Eller ja... hmm..jo, ja så kanske man också kan säga ja...l Vad ska du bli då?
Jag ska bli advokat
Advokat? Ja men det var då själva FAn vad vi ska vara märkvärdiga här


Kommentarer
Postat av: pelle

haha, den bästa sommaren är en grym film! ;)



Tack för kommentaren, hörru. Man ska alltid tänka på nuet, för att kunna slappna av i framtiden. Det låter töntigt, men är ack så sant.

2008-09-27 @ 15:18:00
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0