noooooooo

morgon, klockan är sju
- När börjar Fanny skolan? skriker madre
-MAMMA MAMMA vrålar petter
- helo, helo, helo säger städerskan genom brevinkastet
En halvtimme kvar till att jag ska gå upp


yummy, arbetade på bilden och spanskan, bättre än jag brukar iafall . För att jag ska komma in på det gymnasiet jag siktar på :)
På rasten var jag med Jonna, sen kom den jobbigaste ungen av alla. Vill inte berätta om det kan bara säga att han var elak ;O
Efter det var det NO och vi behövde inte arbeta ( eller jo, vi skulle men vi "fick arbeta utomhus") VAd förväntar yhan sig? Att vi ska stanna på skolgården? Snälla lilla snobbiga jacob som spelar badminton och dricker små drinkar VI GÅR I NIAN! Klart att alla drar iväg från skolan.
Jag gick efter det hem med Linn för att plugga NO. Nej det gick inge bra vi började spela kort istället om vem som skulle göra vad, jag vann :D


Nu står Svante och lagar pannkakor till mig. Fråga inte om hur det gick till, kan bara säga en sak... våld var inblandat........


Kommentarer
Postat av: bellisima

sv: Tack söta!

2008-09-30 @ 10:26:32
URL: http://bellisima.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0