vindruvor i poolen

Idag sa min madre att jag skulle möta henne i stan vid klockan elva, så klart ses vi vis östermalmstorg vi halv ett istället


Gick upp tidigt, Sanna och Vera sov över så somna sent gick upp tidigt, inte så bra.
På spaet fick as grym massage och sedan ansiktsbehandling, efter halva tiden gick en propp och vi låg där i mörkret med en gegga i ansiktet, de kunde skett vid ett bättre tillfälle.
Sen badade vi i någon pool som var JÄTTE mysig. Vi fick frukt och juice att äta och efter ett tag så skulle jag ta upp en apelsin bit att äta, den råkades tappa i fotbadet som var till någon annan, aja ingen skada skedd.
Vindruvan som jag tappade i badet var lite jobbigare för det var människor efter oss, ifall mnågot hus fick översvämning på grund av vindruvor i röret, var det inte mitt fel :)

Nuuu ska jag trätta jonna och nårra fler kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0