dimma

Jag kan (med glädje) berätta att jag inte ser på lets dance. Men jag håller ändå väldigt mycket på en deltagare. Kitty så klart.
Älskar att käsa när hon skriver i aftonbladet.

Kvällen har varit en stor dimma.
Träffar Vera,Filipa och Susanna på odenplan och är på väg till ett cafe.
Allt är upptaget eller stängt. Vi börjar alla sakna söder efter att ha gått åt fel håll och sedan kommit på rätt väg i cirka tio minuter. Helt plötsligt går vi förbi rådmansgatans t-bana. Varför gick vi inte av där?
Efter att ha gått långt till så han man skymta hötorgets t-bana. Varför gick vi inte av där?
Tillslut kommer vi fram. Det är helt fullt av små söta östermalms bruttor. Vad gör vi där?
Så vi drar oss hemmåt till säkra sidan av t-centralen och jag gick hem med never think spelandes i öronen

Kommentarer
Postat av: S A N N A

vilken fin blogg du har cutie! :*

2009-01-20 @ 18:08:49
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0