ganska segt

Nyss ätit mat.
Helt okej men inte så överdrivet gott så jag åt lite barnmat istället.
Du vet sådan mat som är till för ettåringar där de har mosat ihop allt till en gegga. Det var riktigt gott och jag blev någorlunda mätt på det.
Idag har jag upptäck att jag är lik bleb. Vit blek. Men men ingenting jag klagar på, det är ju självklart att jag håller på att förvandlas till en vampyr. Kall, vit och blodtörstig

Idag, från skolan, så hade jag på mig högklackat. Dom går att gå med inomhus men utomhus... A J !!
 Så medan Emil och Vincent sprang frammåt så haltade jag på efter. Mina tår hade inget blod i sig så jag kände absout inget alls och tog därför av mig dem ett tag, men de åkte sedan på ganska sabbt. För det första för att mina trevliga små vänner inte ville se mig gå omkring i strumpor(jag vet icke varför) och för att jag kunde få låna ett par skor av Emil.
Gud välsingna honom.
Det skulle haft mer betydelse om jag trodde på gud, tyvärr gör jag det ej. Men tanken bakom är god :)


sov gott, veckan är väldigt händelselös föresten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0