inget bra inlägg

No idag, och jag förstod. No hjärnan går uppåt. So hjärnan går neråt och hela mitt liv ligger kvar på en jämn nivå.

Haha ja, där har ni min status för idag.
Gymnasie prat idag, om en månad ska det vara klart och jag har inte ens börjat kolla. Blir depprimerad varje gång jag är på väg och går då iväg och käkar massa sötsaker. Inge bra, så jag har undvikit det så länge som möjligt men jag antar att jag nu måste möta verkligheten. Väldigt dramatiskt ;)

Ska på öppet hus i morgon och kom på idén ( den kommer inte utföras) att klä ut mig till brat. Komma dit med en överlägsen attityd och så vidare. Sedan efter ett tag byta till "nörd" kläder.     Ja ni som undrar, jag har verkligen inget liv.



Nej nu ska jag gå  och tvinga pette roch kalle att baka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0