jaaa....

Så då sitter jag här.
Klockan är halv två och jag vill verkligen sova, så de ska jag göra.
Gårdagen var trevlig, kom över till Linn. Förväntade mig en mysig stund med film men icke blev det så. Tyvärr.

Idag var jag på stockholms estetiska gymnasium. Några uppträdde och sjungde, typ glada och kör bara på. Tills att en gubbe kommer och trycker upp en kamera i den som sjungers ansikte. Jag tror dock att det enda han fick bild på var ett förskräckt öga som ser väldigt rädd ut.

Sedan står jag Moa och Jonna och väntar på tvärbanan då kommer vi på den fantastiska idén att tala välllldigt låångsamt. Eller ryta nej.
Sedan kommer "konduktören" och börjar prata med oss om våra ansiktsutryck som vi får när vi gör det. Senare när vi går  därifrån vinkar han galet mycket och hoppar nästan jämfota.



tack tack<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0