kort kort kort

Dagen i kort ;
vakna
komma i tid
Skola
Extra NO
hem


När jag kom hem följde Vera med migoch vi åt mellis, fixade mitt rum. Hon försökte få mig att behälla världens fulaste kläser

Jag Sminkade henne till Fashion något, kommer inte ihåg stavningen. Jag försökte verkligen. Men misslyckades.
Vera började bara och det slutade med att jag såg ut som en hora.
Till det gick jag omkring med en stor sak som påminner om en potatis säck. Very sessy

Mamma/En hysterisk kvinna som anser att jag inte sköter mig har börjat kolla varenda steg jag gör , igen.
Sa att jag kanske ville gå natur. Hon sa att jag inte borde och att jag gör det bara för att mina vänner gör der. Inte för den riktiga anledningen, jag tycker att det är kul..... 
Tack för stödet! VERkligen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0