Nu är jag igång igen!

Håller på att göra en macka a lá Susanna.

I morse kom jag hem från hemavan, det var mysigt att sova på tåg men det var inte lika mysigt när vi skulle till tåget.
Linn hade glömt bekräfta, hämta ut biljett och bussen krånglade. Men men här sitter jag ändå med en spyende brorsa i bakgrunden.

Dagen var okej, första dagen i skolan, inget hände , dagen var ganska tråkig

Ska bada med Petter snart på sandsborg får hålla mig från att inte dränka honom, vore riktigt kul att trycka ner honom under vattnet och sedan släppa. Men det kan man tyvärr endast göra med vänner för han är för liten och tror att han ska drunkna.


Så klart är det pärlor med Kent som spelas just nu XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0