tomatis soppis

Så nu börjas det.
Prov och öppet hus på olika gymnsier. P A N I  K
Dom (sadisterna/lärarna)  kunde inte tänka sig att vänta lite med proven? "åh vi vet hur jobbigt det är med att välja gymnasium, bla bla bla " Ja men perfekt. Då kan ni visa det också och INTE ge oss en massa prov. På samma vecka

Sitter här, framför dator i en röd enorm tröja, XXXL och chillar enormt mycket.
Jag ska sova i den eller ha den på gympan.... Vet inte än så jag har ett problem att bita några minuter frammåt.


Fick en lös rinnande sak till mat, även kallad tomat soppa. Men jag undrar lite var tomaten tog vägen, det enda jag åt var röd färg och vatten


Kommentarer
Postat av: FEBB

AAH! fanny baby , ja bah vem faaan är det här nurå? P:



Men hell inte du igen.. hehe, men asså ja kan inte vi gå tsm då?



ska på jensen norra, värmdö gymn ( gullmars) , globala, södra lation och k'ärrtorp va ju iof idag.. hehe.. Men din sega mupp, ADDA min msn iaf llouisee-@ eller logga in

2009-01-20 @ 18:34:03
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0