bleka vampyrer

Dagen i stort har bestått av snygga killar, bra böcker och bra filmer som de snygga killarna medverkade i.
Den nya boken och en av filmerna som jag har varit besatt av idag är då Twilight.
Grymt bra bok, verkligen läsvärd, låg och läste den till klockan fyra och försov mig därför till klockan cirka tio, och jag var lite sjuk så en hemma dag för mig.

Svante kom hem vid ungefär tolv, då jag vaknade, och går såklart direkt in på datorn. Internet lade av och ett ENORMT vredesutbrott började. Men men, han är ju i sååå stort behov av sitt playahead. Där han lägger ut bilder på sig själv som han har ändrat och skriver "älskar dig ******, även om vi bara känt varandra i en vecka så känns det som hela livet"



nä nu ska jag allt se den bleka vempyren igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0